Oude Jaargangen 1984-2010

Vanaf de oprichting, in 1984, krijgen de leden van de Historische Vereniging Avereest elk kwartaal een verenigingsblad met diverse artikelen over het wel en wee in de gemeente Avereest toegestuurd. In een uitgegeven index in het jaar 2000 zijn alle artikelen, die in de periode 1984-2000 zijn geschreven, opgenomen. Inmiddels zijn ook alle artikelen tot 2010 verwerkt. De artikelen zijn in mappen, naar onderwerp, gerangschikt.

Via de mappen navigatie boven kunt u deze mappen inzien en de verhalen en artikelen opvragen en lezen. Neem er gerust de tijd voor. Veel leesplezier.

Je kunt de letters op de pagina groter maken door de zoom knop aan de linkerkant te gebruiken en/of door Ctrl ingedrukt te houden en te scrollen

Foto collage ‘Groeten uit Balkbrug’